Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Juttu Helpcenter
Mijn account Mijn aankopen Terug naar de winkel
  1. Juttu
  2. Betalen
  3. Veiligheid bij online betalen

Veiligheid bij online betalen

  • Is betalen via de webshop veilig?
  • Ik probeer online te betalen, maar krijg telkens een foutmelding. Wat kan ik doen?
  • Ik heb betaald, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Werd mijn bestelling geregistreerd?
  • Ik wil betalen met een kredietkaart, maar er wordt gevraagd om een code ter bevestiging in te geven. Hoe doe ik dit?
  • Bij het online betalen word ik doorverbonden met de website van mijn bank. Klopt dit?

Heb je een vraag, een klacht of een opmerking? Team Juttu is here for ju!

We zijn bereikbaar van maandag tot zondag tussen 09:00 en 21:00 (behalve op feestdagen), hieronder vind je meer informatie over hoe je ons best kan contacteren.

Bellen

Onmiddellijk antwoord
(+32 (0)3 808 18 90)

Mail ons

Antwoord binnen 5 dagen

Chat met ons

Binnen 30 seconden antwoord

Chat via FB Messenger

Binnen 15 min antwoord

Whatsapp

Binnen 15 min antwoord
(+32 (0)3 808 18 90)

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Bestellen
  • Betalen
  • Klarna - achteraf betalen
  • Levering
  • Retourneren
  • Garantie
  • Contact

Juttu

  • Over ons
  • Juttu Friends
  • Jobs
  • Duurzaamheid
  • Maattabel
  • #juttu
Français (Belgique)
  • Disclaimer
  • Privacy policy
  • Cookie policy
  • Algemene voorwaarden
  • Retail Concepts N.V.
  • Smallandlaan 9
  • B-2660 Hoboken
  • +32 (0) 3 828 30 15
  • BTW BE 0416.762.280