Je kan je pakket uiteraard bij je thuis of op het werk laten afleveren. De levering gebeurt dan via bpost (of een andere partner voor leveringen buiten België). De levering via bpost kan enkel plaatsvinden tijdens de werkuren. Let dus op dat je zeker een adres opgeeft waar iemand aanwezig is tussen 8 uur en 17 uur. Als je dit handiger vindt, kun je ook je werkadres als leveringsplaats opgeven. Vermeld in dat geval zeker de naam van het bedrijf of de winkel. Je kan ook kiezen voor een ophaling in een bpost postkantoor of afhaalpunt.

 

Indien niemand aanwezig is, kan je bpost contacteren om een tweede aanbieding te regelen of zal de postbode een briefje voor jou achterlaten met een barcode. Het pakket zal de volgende werkdag klaarliggen voor ophaling in het dichtstbijzijnde bpost kantoor of ophaalpunt. Het adres daarvan vind je terug op het briefje. Je kan ook een nieuwe aanbieding aanvragen.

 

Het pakket blijft dan nog 15 dagen ter beschikking op dit kantoor of ophaalpunt. Indien het pakket niet tijdig wordt afgehaald, wordt het terug naar Juttu gestuurd en als retourpakket behandeld. Je ontvangt dan de retourbevestiging en de terugbetaling.

 

Je kan helaas geen tijdstip bepalen voor de levering van je pakket. De postbode zal zich aanmelden tijdens de werkuren, maar kan geen exact tijdstip doorgeven. Dat is immers afhankelijk van de eventuele verkeershinder en andere omstandigheden die een invloed hebben op het leverschema. Van dit leverschema kunnen wij in geen enkel geval op de hoogte gesteld worden door de koerierdienst.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 3
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen